Hotel Den Haag - Wassenaar is geopend

Hotel Den Haag - Wassenaar is geopend voor overnachtingen. Helaas is het restaurant gesloten en is er geen roomservice mogelijk. Wel is het mogelijk om eten en drinken af te halen.

Op deze pagina informeren wij u graag verder over onze werkwijzen.  

Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Den Haag - Wassenaar.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Algemeen

  • Vanaf 1 december bent u verplicht om een mondmasker te dragen in het hotel
  • Er is bewegwijzering aangebracht op diverse essentiële punten in hotel, de openbare ruimtes en bij de entree
  • Wij volgen het dringende advies op om in alle publieke ruimtes mondkapjes te dragen. Onze medewerkers dragen mondkapjes, maar wij stellen onze gasten niet verplicht dit advies op te volgen. U bent welkom!
  • Op verschillende plekken in het hotel staan statafels met COVID-19 zone-instructies, RIVM-richtlijnen en desinfecterende handgel. Tevens is hier bewegwijzering aangebracht om elkaar op veilige afstand te kunnen passeren
  • Op locaties waar wachtrijen kunnen ontstaan (receptie, banqueting break out, toiletten) is de benodigde afstand gemarkeerd met waarschuwingsstickers en linten, zodat er minimaal 1,5 meter afstand ontstaat tussen de wachtende gasten;
  • Medewerkers zijn geïnstrueerd en blijven instructies ontvangen over alle hygiënemaatregelen
  • Op de verschillende televisieschermen in het hotel worden de COVID-19 maatregelen herhaald
  • De balie van de receptie is voorzien van plexiglas
  • Alle gasten worden geadviseerd per pin of credit card te betalen
  • De hygiëneprotocollen rondom de schoonmaak van onze algemene ruimtes, zoals de liften, bagagekarren, receptie, vendingmachines, algemene deuren (en grepen) en toiletten zijn aangescherpt

 

Geopende faciliteiten

De faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar om te voorkomen dat er teveel mensen tegelijkertijd aanwezig zijn op dezelfde plekken. 

Restaurant & hotelbar
Helaas zijn het restaurant en de hotelbar momenteel gesloten. Ook roomservice is niet toegestaan. Wel is het mogelijk om eten en drinken af te halen bij een afhaalpunt.

  • Voor het ontbijt bieden wij twee opties aan. De keuze hiervoor kan bij het inchecken worden aangegeven. Op een afgesproken tijdstip kan dit worden afgehaald bij een afhaalpunt.
  • Lunch kan worden afgehaald bij de Foodtruck die bij onze ingang staat.
  • Voor het diner hebben wij een Take Away menukaart. Deze krijgt u bij inchecken overhandigd. Op een afgesproken tijdstip kunt u uw gerechten afhalen bij het afhaalpunt. Hiernaast kunt u ook bij de Foodtruck diverse gerechten afhalen.
  • Tijdens de bereiding van de gerechten hanteert ons keukenteam strenge hygiënevoorschriften. Alle collega's dragen handschoenen

 


 

Meetings

  • Er worden grotere zalen aangeboden zodat een opstelling waarbij deelnemers op anderhalve meter afstand zitten mogelijk is
  • Zijn er veel deelnemers die liever vanuit huis inloggen of heeft u door de grootte van het event twee locaties nodig? Dan is een Hybride Event wellicht iets voor u. Wij informeren u graag
  • Alle aangeboden gerechten zijn per stuk verpakt/afgedekt
  • Wij serveren een werklunch in de (vergader)zaal om het maximale aantal van 30 personen per zaal te kunnen waarborgen. 
  • Bij de koffiemachines liggen desinfectiedoekjes om de machine voor en/of na gebruik te reinigen. Uiteraard worden deze ook door ons extra gereinigd. 

 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Het restaurant is helaas wel gesloten. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Momenteel kan er geen gebruik worden gemaakt van het restaurant. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Het is helaas niet mogelijk om roomservice te bestellen. Wel is het mogelijk om eten en drinken af te halen bij een afhaalpunt. 

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?                                                                   
Op dit moment zijn er geen faciliteiten in het hotel waar gebruik van kan worden gemaakt. 

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Bij de receptie kunnen zowel normale als elektrische fietsen worden gehuurd. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
De voorwaarden verschillen per boeking. Kijk voor uw specifeke annuleringsvoorwaarden in de bevestiging.