Hotel Den Haag - Wassenaar is geopend

Van der Valk Hotel Den Haag - Wassenaar is (deels) geopend en hanteert aangepaste maatregelen. Graag vragen wij u rekening te houden met de aangescherpte maatregelen om uw gezondheid en die van onze medewerkers te kunnen waarborgen. Wij hopen u dan ook snel te mogen verwelkomen voor een veilig en vertrouwd verblijf in Hotel Den Haag - Wassenaar.

Wij danken u voor het begrip en het vertrouwen in ons hotel.

Bekijk onze aangepaste maatregelen


 

Algemeen

  • Er is bewegwijzering aangebracht op diverse essentiële punten in hotel, de openbare ruimtes en bij de entree
  • Op verschillende plekken in het hotel staan statafels met COVID-19 zone-instructies, RIVM-richtlijnen en desinfecterende handgel. Tevens is hier bewegwijzering aangebracht om elkaar op veilige afstand te kunnen passeren
  • Op locaties waar wachtrijen kunnen ontstaan (receptie, banqueting break out, toiletten) is de benodigde afstand gemarkeerd met waarschuwingsstickers en linten, zodat er minimaal 1,5 meter afstand ontstaat tussen de wachtende gasten;
  • Medewerkers zijn geïnstrueerd en blijven instructies ontvangen over alle hygiënemaatregelen
  • Medewerkers dragen een oranje button om gasten op de anderhalvemeterregel te attenderen
  • Op de verschillende televisieschermen in het hotel worden de COVID-19 maatregelen herhaald
  • De balie van de receptie is voorzien van plexiglas
  • Alle gasten worden geadviseerd per pin of credit card te betalen
  • De hygiëneprotocollen rondom de schoonmaak van onze algemene ruimtes, zoals de liften, bagagekarren, receptie, vendingmachines, algemene deuren (en grepen) en toiletten zijn aangescherpt

 

Geopende faciliteiten

De faciliteiten in onze hotels zijn beperkt beschikbaar om te voorkomen dat er teveel mensen tegelijkertijd aanwezig zijn op dezelfde plekken. 

Restaurant & hotelbar
Het restaurant en de hotelbar is  volgens richtlijnen vanuit overheid en RIVM  enkel geopend voor hotelgasten die in ons hotel overnachten.

  • Het restaurant is exclusief geopend voor hotelgasten met overnachting.
  • Wij vragen u om op 1,5 meter afstand van elkaar te wachten tot onze host u een tafel wijst.
  • Wij ontvangen alleen gasten van gezamenlijke huishoudens tot maximaal 8 personen.
  • Houd 1,5 meter afstand. Zowel tot onze medewerkers als tot andere gasten.
  • Roomservice is mogelijk voor zowel gerechten als drankjes. 
  • Er wordt een aangepaste menukaart gehanteerd voor de lunch en het diner. 
  • Voor het ontbijt wordt er een ontbijtbuffet geserveerd, waarbij alle gerechten per stuk worden verpakt
  • Het Live Cooking lunchbuffet blijven gesloten, Take Away is wel dagelijks mogelijk via www.hoteldenhaagwassenaar.nl/takeaway
  • Het restaurant is ruim opgesteld, zodat de anderhalvemeterregel makkelijk gehanteerd kan worden. Tijdens de bereiding van de gerechten hanteert ons keukenteam strenge hygiënevoorschriften. Alle collega's dragen handschoenen.
  • We bieden 'In-Room' dining mogelijkheden, waarbij onze gasten maaltijden kunnen nuttigen op de kamer en tevens gebruik kunnen maken van onze minibar pakketten.

 

Meetings

  • Er worden grotere zalen aangeboden zodat een opstelling waarbij deelnemers op anderhalve meter afstand zitten mogelijk is
  • Zijn er veel deelnemers die liever vanuit huis inloggen of heeft u door de grootte van het event twee locaties nodig? Dan is een Hybride Event wellicht iets voor u. Wij informeren u graag
  • De banqueting break out is ingericht met voldoende afstand tussen de sta tafels en waarschuwingsstickers en linten bij de koffiemachines, om anderhalve meter afstand tussen deelnemers te kunnen waarborgen
  • De lunch en breaks worden in buffetvorm aangeboden in de break-out ruimtes.
  • Alle aangeboden gerechten zijn per stuk verpakt/afgedekt
  • De lunch wordt in eigen zaal genuttigd
  • Bij de koffiemachines liggen desinfectiedoekjes om de machine voor en/of na gebruik te reinigen. Uiteraard worden deze ook door ons extra gereinigd. Op verzoek is het mogelijk de koffie en thee te laten uitserveren door onze collega’s. Zij zullen hiervoor handschoenen dragen

 

Veilig en vertrouwd

Bij Van der Valk heeft de gezondheid, veiligheid en welzijn van onze gasten en medewerkers de hoogste prioriteit. Om uw gezondheid en veiligheid te kunnen waarborgen, willen wij u vragen tijdens uw bezoek aan ons hotel het volgende beleid na te leven: 

  • Volg aangegeven looprichting en hygiëne maatregelen
  • Houd 1,5 meter afstand van andere gasten en medewerkers
  • Schud geen handen metmede-gasten of hotelpersoneel 
  • Was uw handen regelmatig en volgens de richtlijnen van het RIVM
  • Hoest en nies in uw elleboog en wend u af van mede-gasten en hotelpersoneel
  • Betaal bij voorkeur met pin of contactloos

Heeft u verkoudheidsklachten, zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging tot 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen. 

Wij doen er alles aan om uw verblijf zo veilig en vertrouwd mogelijk te maken. Bedankt voor uw vertrouwen in Van der Valk en wij hopen u snel te mogen verwelkomen in ons hotel. Indien u vragen heeft, neem dan gerust contact op onze receptie. 

Met gastvrije groet, 

Familie Van der Valk 


 

Veelgestelde vragen

Mag Van der Valk als hotel en restaurant geopend zijn?
Ja, volgens de richtlijnen van de overheid is het toegestaan om als hotel geopend te zijn. Eet- en drinkgelegenheden in het restaurant ten behoeve van onze hotelgasten mogen geopend zijn. 

Is het bezoeken van een Van der Valk hotel veilig?
Van der Valk neemt uw gezondheid en die van de medewerkers uiterst serieus. Wij hebben aangescherpte maatregelen binnen het hotel zodat dit gewaardborgd kunt worden. Alle Van der Valk hotels zijn ingericht volgens de richtlijnen van het RIVM. Wij doen er als hotel alles aan om risico’s tot een minimum te beperken. 

Kan ik als hotelgast gebruik maken van de restaurant voorzieningen? 
Ja, als hotelgast mag u gebruik maken van het restaurant. Wij hanteren hier aanscherpte maatregelen om uw bezoek in ons restaurant zo veilig mogelijk te laten verlopen. 

Is het mogelijk om roomservice te bestellen?
Ja, u kunt via de receptie roomservice bestellen op uw hotelkamer. Hiervoor is een aangepaste menukaart. U kunt onbijt, lunch en diner op de hotelkamer laten brengen.

Welke faciliteiten zijn er in het hotel geopend?                                                                   
Tussen 11:00 en 17:00 uur kunnen externe gasten reserveren in het restaurant. Voor diner is het restaurant enkel geopend voor hotelgasten die in ons hotel overnachten. Het terras is zowel voor hotelgasten als externe gasten geopend.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Bij de receptie kunnen zowel normale als elektrische fietsen worden gehuurd. 

Kan ik mijn boeking annuleren of wijzigen? 
De voorwaarden verschillen per boeking. Kijk voor uw specifeke annuleringsvoorwaarden in de bevestiging.